احداث ۱۱۰ هکتار گلخانه در استان قزوین 

معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هم اکنون ۱۱۰ هکتار گلخانه در استان قزوین در مراحل مختلف احداث قرار دارد.

مجید راه انجام معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هم اکنون ۱۱۰ هکتار گلخانه در استان قزوین در مراحل مختلف احداث قرار دارد که پیش بینی می‌شود حدود نیمی از آن‌ها در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

راه انجام افزود: با حمایت‌های دولت سیزدهم از توسعه گلخانه‌ها شاهد ایجاد یک نهضت گلخانه سازی در استان قزوین هستیم.
 
وی اظهار کرد: مجموع سطح گلخانه‌های به بهره برداری رسیده در قزوین ۸۷ هکتار است درحالی که با افتتاح طرح‌های گلخانه‌ای در دست ساخت شاهد رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فضا‌های گلخانه‌ای در استان خواهیم بود.
 
معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ۱۱۰ هکتار گلخانه در دست احداث و راه اندازی در استان، ۵۸ هکتار سهم شهرک گلخانه‌ای نودهک است که اراضی و زیرساخت‌های آن از سوی دولت آماده سازی شده و در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.
 
این مسوول گفت: سایر شهرک‌های گلخانه‌ای نیز از سوی بخش خصوصی در دست احداث است.
 
راه انجام اظهار کرد: یکی از این شهرک‌ها واقع در شهرستان آبیک به مساحت ۱۴ هکتار و با سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان مراحل پایانی کار خود را پشت سر می‌گذارد و امیدواریم در هفته دولت شاهد بهره برداری آن باشیم.
 
معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین گفت: با انجام سایر فعالیت‌های باقی مانده از پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای نودهک از سوی شرکت گاز استان، امسال واحد‌های مستقر در این شهرک از گاز بهره مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار